MIELŐTT ÍRSZ NEKÜNK, NÉZD MEG:

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A rendelni kívánt termékeket, valamint a szállítás költségét három féle módon tudod rendezni:

  • Bankkártyás fizetés: a megrendelés leadadását követően online, bankkártyád segítségével tudod rendezni a Barion felületén. A részletekről ide kattintva olvashatsz.
  • Utánvétel: amennyiben a terméket a futárnak szeretnéd kifizetni készpénzben, vagy bankkártyával, úgy lehetőséged van rá ha utánvételt választasz.
  • Átutalás: ebben az esetben a rendelés leadását követően kapsz egy díjbekérőt, amelyen az utaláshoz szükséges adatokat megtalálod. A megjegyzés mezőbe ne felejtsd el beírni a díjbekérő számát, így könnyebben tudjuk a megrendelést beazonosítani. A megrendelt tételek összeállítása és átadása a futárnak a vételár beérkezését követően történik.

Maximálisan! Pénzügyi partnerünk a Barion, az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok hozzánk nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Szerződött szállítmányozási partnerünk a GLS, ők fogják a terméket házhoz szállítani.

Amennyiben olyan terméket rendeltél, ami készleten van, akkor a megrendelést követőn 2 munkanapon belül feladjuk a megrendelt terméket, a GLS pedig a feladás másnapján kézbesíti azt.

FONTOS: palánták esetében akkor adjuk fel a csomagot, amikor már kiültethetőek, ez többnyire április vége-május eleje. Előtte egyeztetni fogunk a megadott elérhetőségeken. 🙂

HA NEM TALÁLTAD MEG A VÁLASZT

ÍRJ NEKÜNK ÜZENETET!